Om det nu stämmer

Publicerat 14 mars, 2012 av AKsblogg

Att ett gott skratt förlänger livet. Kommer jag att leva väldigt länge efter att ha tillbringat denna förmiddag tillsammans med min goa vän Hilkka 😀

Jag vet inte när jag skrattade så mycket sist, men det var väääääldigt länge sen.

Hilkka och jag har känt varandra i massor av år men pga min familje situation har jag tyvärr inte haft möjlighet att träffa henne så ofta som jag velat och när vi träffats har alltid något eller båda mina barn varit med. Tills idag så jag kunde vara hemma hos henne alldeles ensam 😀

Det blev mycket prat om gamla minnen. Vi har haft så mycket kul tillsammans och hittat på så mycket tok så vi skulle kunna skriva en hel bok om allt. 3 timmar hos henne gick upp i rök så snabbt. Kändes som om det bara var några minutrar jag var där men helt plötsligt var klockan 12.30 och det var dax hämta barn från skolan.

En kommentar på “Om det nu stämmer

  • Ser redan fram emot vår nästa barnfria träff, kan ju säga att det inte är varje dag man får skratta så tårarna kommer, men det var nog välbehövligt för oss båda 😛
    Kramen! ❤

  • Lämna en kommentar